Зіг-Зак Макряк

Приватний пілот посадив свій Пайпер ПА-32-300а в Нью-Бедфордскому аеропорту. Щоб захистити літак від викрадачів, він заблокував важіль управління тягою.

літак

Ця процедура досить звичайна, якщо не вважати того, що блокування було зроблена на стороні другого пілота.

Пілот пішов, щоб залитися алкоголем в пропорціях 155 мг на літр крові, й повернувся до літака ввечері о пів на одинадцяту. Він застрибнув в літак і, не забувши перевірити на предмет відсутності блокуючого пристрою важіль тяги, відбув.

Свідок зазначив, що літак стартував зі злітно-посадкової смуги під дуже крутим кутом. Приблизно в цей час, наш ліричний герой зрозумів, у чому ж проблема і те, що літак буде втрачати швидкість. Реально ж, проблема полягала в тому, що ключ для замка блокування знаходиться на тому ж самому брелоку, що і ключ запалювання.

Таким чином він мав два варіанти: спробувати зняти ключ з брелока, керуючи при цьому літаком, на що у нього не було часу, або вимкнути двигун, зняти блокування тяги з важеля, знову завести двигун і різко набирати висоту. Він вибрав план “Б”. Але не встиг все зробити вчасно.

Мораль цієї байки така – не можна літати, коли п’яний дрова.

Підтверджено Дарвіном

(25 квітня 1998 року, Штат Массачусетс)

Share it...Share on VKShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on LinkedInPrint this page

Darwin.pingv.in.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

More in номінанти 1998 р., Номінанти Премії Дарвіна
Піроманіяки

Піротехніка в Індонезії незаконна...

Close